måndag 28 november 2011

Drömmen om ett barn

(bilden är lånad från tv3.se)

Jag har följt programmet "Drömmen om ett barn" i höst. Och man blir verkligen berörd av de som får kämpa och kämpa för att få barn. Antingen att bli gravida eller att adoptera. Jag vet faktiskt inte om jag hade orkat de motgångar de gått igenom, men vad gör man inte för ett barn. Sitt älskade hjärta som man vet att man kommer älska villkorslöst.

2 av paren som varit med i programmet har startat upp varsin blogg som jag följer. Jag MÅSTE ju bara få veta vad som händer. Båda paren har misslyckats med IVS försök och ska adoptera. Måste ju se när de får sina kärleksbarn <3

(bilden är lånad från tv3.se)

Anna och Anders är mitt favoritpar



 

(bilden är lånad från tv3.se)

Emelir och Anders


2 kommentarer:

  1. Så hemskt att inte kunna få barn!? Det är väl ändå därför vi är satta på denna jord.

    SvaraRadera
  2. ja man kan ju tycka och tro det. Jag är överlycklig att ja har mina hjärtan.

    SvaraRadera