torsdag 17 november 2011

jaha ännu en fredag

Alla ropar " WOW äntligen fredag" ... Hmm skoj för er. Ja har en jobbarhelg framför mig. Ja jobbar varannan helg. Men de är inte så farligt ändå, jag är mer ledig under veckodagarna. De betyder att Zeb och Måns slipper gå så  mycket på dagis nu när de är små.. Man vill ju njuta av dem så länge man får. Sen kommer de väl "Nej mamma du är pinsam" " Nej jag vill inte vara med dig mamma" .....
Idag ska ja och mamma ta barnen till Rosenlundsbadet. Får vad lilleman Måns säger om detta. Tror nog de kommer tycka de är skoj båda två :)


Köpte mig ett par nya skor. SkoPunkten 349 kr
Emil tittade underligt på skorna och frågade ifall de behövt döda en björn för skorna, sen sa han "nej de va väl fina"...... Hmmm tack Emil :)
Jag tycker om skorna så jag skiter i vad du tycker Emil Hansson ... Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar