onsdag 9 november 2011

Underbara Anna 5KiloKärlek

Efter att ja och Måns lämnat av Zeb hos dagmamman Cathrine så åkte vi till Anna. Måns har varit på ett lite gnälligt humör. Det är 2-3 eller mer tänder på g. Då det rinner ur munen och matlusten är inte så bra längre. Lite feber har man till och från också.
Det blev att äta upp rester från igår. Men det smakade gott idag också. Starkt men gott...


Jag fick MASSA fina änglar av Anna. Hade beställt 3 men fick lite mer. Anna vet precis vad hon ska göra för att få mig att bli glad. Och det behövdes verkligen JÄTTE TACK!!

En STOR och fin ängel








En liten bebis ängel, så super söt!


En änglavinge <3

Anna har även gjort vetehjärtan. Denna luktade så underbart gott, men denna ska jag ge bort till finaste moster Sirpa. Men en beställning till mig på en likadan är gjord :)
Kommer ej ihåg var det va Anna stoppat i denna men gott luktar det. Och i de andra hon hade hemma var det tee och laktris. Gott att värma eller kyla sig med...

Hepp nu ska jag hämta hem mitt lilla yrväder Zeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar