tisdag 8 november 2011

underbara tisdag

 Idag så har det varit full ös, ja eller på mitt sätt. Jag har sovit fram till kl 13 eftersom ja jobbade natten. Sen är det ducha, äta och sen åkte jag till moster för att hälsa på. Efter det handla mat och åka hem och laga mat. Kusinerna med deras kärlekar kom. Elin, Love, Daniel och Elin... Zeb han gick och väntade och väntade. Han visste att han skulle få spela fotboll och busa. Han fann en riktig fin buskompis i Love. Tror det var ömsesidigt :)
Bus i lekrummet


Det bildades 2 lag i leken. Elin, Elin, Love och Zeb mot Daniel och Måns. Lite ojämna lag men det funkade. Det var skoj att ha bollkrig för både vuxna och barn

Måns fick sitta i bur :)



Mina fina kusiner Elin och Daniel

Måns och Elin gosade lite. Även om han va lite tjurig ikväll så bjöd han på ett litet leende då och då.

Elin och Daniel

Elin och Love



Love och Zeb hade en jätte rolig lek. Love satte på snurren och Zeb sköt på den så "stannade" den. Zeb han asgarvade. Sen fick man blåsa igång den ... Denna lek pågick säkert minst 30 min....

Helt slut var han så efter att de åkt så somnade Zeb på 10 min


MYSIGT!!

Tack snälla ni för ikväll, det var en toppen kväll. Båda barnen somnade jätte gott ... och vi med sen :)
Det gör vi om snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar