tisdag 15 november 2011

Madelen

Jag började titta igenom lite kort på mig själv. Jag lägger ofta eller nstan bara kort på barnen här. Men nu kommer lite på mig också. Här ovanför är lite frisyrer jag haft. Ska snart klippa mig så jag måste bestämma mig vad ja ska göra. Men ja har 2 v på mig att tänka. Några förslag?

Hittade en hemsk bild på mig. Den till höger när ja har en grönt linne på mig. Ja är höggravid med Zeb och de är dagen innan ja får honom. Det syns verkligen hur SVULLEN och grotesk man var.

Bilden till vänster så är ja gravid i v7 med Zeb och bilden till höger är ca 2 månader efter ja fått Måns. Lite har hänt med kroppen.... Den har på nått sett blivit bredare :)

Gravid med Zeb

Gravid med Måns

Denna bilden bjuder ja på. Vilken MAGE!! Detta är julafton 2010, och Måns älsklingen kommer sen den 30Dec.

Ikväll så fick Zeb lekbesök av Oliver och Stagge. De hade super skoj. De lektes med bilar, tåg, ballonger, ritade och gömde sig i sängen. Måns fick nöja sig med att titta på..

Uuuuuuhhh sa han när han tittade på när grabbarna busade


"Nej Moss".... det sägs väldigt ofta hemma hos oss numera.

Oliver

Oliver ville inte åka hem och det tycker vi är skoj. Det är ju ett gott betyg :) Men hoppas de blir lite lek snart igen.

Petter och Sofie var förbi en sväng också. Jätte trevligt!
Nu jobbar ja natten så i morgon blir det att sova och sen ska Zeb till logopeden. Hoppas på bättre bemötande denna gången än vad man fick i våras. Fick träffa en kvinna som skulle gå i pension så vi fick höra hur SKÖNT hon tyckte de skulle bli. Hmmm.... skoj för dig men min son behöver fortfarande hjälp!

2 kommentarer: