tisdag 19 april 2011

händer inget

I helgen har det inte funnits något att skriva om knappt. Jag har legat sjuk. Har nog aldrig under hela mitt liv varit såhär dålig av en jävla förkylning. Feber i flera dagar, hosta, ont i halsen och snor som är som seg kola i näsan (och är tyvärr än). Men nu så idag så har ja blivit lite bättre....


Som tur var så hämtade mamma och pappa Zeb på lördagen så han fick lite roligt. Han va nöjd när han kom hem. Men mamma sa att han inte hade velat åka hem!! Han hade sagt NEJ till henne när hon hade sagt att han skulle hem :)




Emil min har varit toppen duktig och rivit mossa och städat ur uterummet i helgen och polerat våran Opel fin fin :) Min make han kan han!!!




Något som jag tänk på många ggr är hur KÖR ÄLDRE??? Borde det inte finnas någon lag på hur gamla människor borde FÖRNYA sina kunskaper?!? De kör ju som krattor och genar lite som de själva vill i rondeller och på gator. LIVSFARLIGT!!! Ja kan bli helt skogstokig på dessa. Och sen så ser de inget fel i det hela heller. Man har fått höra av flera kompisar flera dumma kommentarer... " de är ju min plats, där brukar ja ju stå" "du var ivägen" VAAAAAA!?!?!?!?!?!?!!!!! Ta körkortet tack!!!!!!!!!!!!!! Och programmet Sveriges värsta bilförare måste ju vara fake. För annars fattar ja inte hur de fått sina körkort.



Påsken som kommer nu kommer vara fullbokad känns det som.






  • Fredag - Min moster Raijas 50 års fest




  • Lördagen - En heldag hemma hos mamma och pappa och bli ompysslade :)




  • Söndagen - Handla mat och fixa här hemma




  • Måndagen - Städa och fira Zeb som snart fyller 3 år


1 kommentar: