torsdag 7 april 2011

Pyssel och Monkey Town


I måndags så såg Zeb våra grannar ute i sin trädgård. De klippte sin häck och räfsade mossa. Gissa vem som ville vara med och hjälpa till. Och snälla som Eva och Göran är så fick han vara med. De tyckte han var en bra hjälpreda :)




Måns och ja myste lite med att ta kort medans brorsan va ute hos grannarna.




Lilla Måns han HÄVER sig fram i babysittern när det är i sittläge. HALLÅ va hände med min lilla bebis?



Igår va vi ett gäng som åkte till Monkey Town. Zeb han va inte svår väckt i bilen när han såg var vi var. Alla barnen va genom svetta och lyckliga.


Rutschkanan va den roligaste tyckte Zeb. Han åkte den om och om och om igen.. MER MER MER!!!! ha ha ha


Leah lilla tyckte det va jätte skoj att vara i studsmattan och flyga omkring när de stora barnen hoppade.




Måns och Ludvig fick nöja sig med att titta på. Måns skrattade till ibland när Zeb sprang förbi. Ludvig fick leka en liten stund med bollarna också.


Ja de barnen som inte fått nog med att åka pulka så kan man ju faktiskt åka här!!! Jätte skoj!


Zeb han åkte pulka på många olika sätt. Pulkan var på fel håll och han satte sig längst fram på pulkan. Men han kom ner så det va väl inget fel på de!


Efter allt bus så var det glass stund. Mumsigt värre...





På kvällen igår så åkte jag ner till Berga och tränade Step Styrka. oj oj oj säger ja bara. Man märker att man inte rört på sig på länge. Men nu ska ja kämpa på att gå onsdagar och försöka börja springa hemma. Så kanske man kan gå ner de där sista kilona så man kommer i sina jeans igen. Lite surt att ha massa kläder som man inte kommer i.

Emil hade skoj åt mig här hemma innan. Jag blir alltid så fruktansvärt nervös innan ja ska träna. Jag får prestationsångest. Jag vill så mycket men man vet att man inte har konditionen till de. Förhoppmingsvis så släpper de snart. Och ja får tacka Anna för lånet av skorna.. Ha ha ha hur kan man glömma skorna hemma?!?!!!

Igår kväll somnade jag väldigt gott i alla fall. Men mindre roligt så ville Zeb titta på tv i natt! ONEJ!!! Sen hade Måns massa busar i näsan så natten har väl inte varit jätte bra. Men men ja får väl sova mer nästa natt *hahahaha* eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar