onsdag 13 april 2011

Min älskade lilla Måns

Lilla Måns är jätte förkyld och hostig. Tycker så synd om honom. Det blev inte mycket sömn i natt men vi har sovit en stund tillsammans vid lunch. Det var behövligt. Hoppas hoppas de går över snabbt. Det är tänder på gång med så det gör säkert jätte ont i munnen. Man är så van vid att han alltid skrattar och är glad så mitt hjärta blöder när ja hör att han har ont. Nu är några av Zebs bästa vänner här. Edvin och Max!! Det är bus som står på schemat :) I natt sover han nog super gott. Zeb hade även busat lite med Filippa hos dagmamman. Dom hade hittat ett rött nagellack! Hmm va jag förstod så hade de målat lite på varandra. Så Zeb har lite snygga röda slingor i håret, ha ha ha... Bättre att de målade på varandra än att de hade målat på några möbler ! Busungar!' Kl 19 så ska jag träna Step Styrka för 2a veckan i rad. Nu måste jag hålla stenhårt på att gå minst 1 gång i veckan. Ikväll sen så ska ja kolla på Arga Snickarn och Big Brother. Det är ju tragiskt att man fastnat för detta program men roligt är det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar