tisdag 20 mars 2012

Bowling City

Efter vi hämtat Zeb hos dagmamman Cathrine så åkte vi till stan för att testa oss på bowling för första gången med barnen. Ja eller med Zeb, Måns är ju för liten.
Det gick jätte bra och han var super duktig. Åh roligt tyckte han me att det var.
Jag trodde man bara kunde boka en bana i 1h inget annat. Men de går betala 30kr per/spel per/person. Hoppas ni fattar vad jag skrev nu. Det är lite tråkigt att betala för 1h så hade Zeb tröttnat efter 10 min. Men så var det inte idag. Vi var nog där över 1h...

Jag

Zeb älsklingen

Emil, maken min <3

Måns han skrek när käglorna slogs ner. Tror inte han tyckte om ljudet. Men efter en stund och lite mutning med choklad så gick det bra. Sen så sprang han omkring som vanligt..




Jag vann första omgången, så jag tog väl ut segern i förskott. Jag brukar faktiskt vinna över Emil. Men han såg så ledsen ut så jag "lät" honom vinna ;)


Måns var ledsen när han inte fick pilla på knapparna och bära runt på kloten... Zeb var noga med att lillebror INTE pillade på hans oranga blowlingklot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar