lördag 17 mars 2012

lördag

Idag så var ja och Zeb på FunkyKids sen så ville han leka åter igen med kompisarna Edvin och Max så han har varit där hela dagen. Tack ANNA och KALLE !! Ni är underbara som låter Zeb vara hos er och leka.!!
Emil och Benny har fiskat på morgonen/förmiddagen och de hade slagit vad om vem som skulle ta disken och Benny förlorade. Inte mig emot. De körde sten, sax, påse. Bäst av 3 :)
Så efter lunchen så stod lilla Benny i köket :)
Olivia och Robban har passat både barn och hund. De var super tacksamt. Alltid mysigt när ni sover över här.

När ja tog fram mina löparskor igen så märkte ja att nätet på skon gått sönder. Jag har ej fastnat någonstans. Åkte till Intersport och visade skon och förklarade att ja sprungit 2 ggr i veckan och gått promenader med dom och att de är 8-9 månader gamla. Han tryckte på skon så visade de sig att de skavde en plast kant inifrån så jag fick helt NYA skor. Tog de sista 39orna :) Nu håller de ett tag till !!! ÄLSKAR verkligen mina LILA skor !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar