tisdag 13 mars 2012

ULLAREDs shopping

Idag när vi kom så kunde vi parkera hur nära vi ville...!! Det var nästan INGET folk och de var lugnt hela dagen. Visst det kom mer folk efter kl 10-11 men inte så att man behövdes trängas.

Vid leksakerna kl 8.45

Tina och hennes vagn.
Vi rensade ur vagnarna ett par ggr. Man slänger i massor när man går förbi kläder, inredning och leksaker.
Men när man väl provar vissa klädersplagg så sitter de inte så bra som man vill.
Och leksakerna .... man tar en massa men sen när man börjar tänka efter så behöver de faktiskt inte så mycket. Men de är roligt att köpa :)

Min vagn

CHOKLAD!!!!!!!!!!!

3 pack kalsonger 54.95 kr
en massa leksaker
spiderman dräkt 59.95 kr
spadar 2.95 kr
inbjudningskort 5.95 kr
vattenfärg 19.95 kr
2 vattenpistoler 4.95 kr
och lite annat

assietter 8 st 9.95 kr/st
Pippi tröja 149 kr
Regnställ 229 kr
Huslampa 139 kr

Spel Pippi 59.95 + träspel 69.95
servetter 8.95 kr
Toy Story påslakan 99 kr
BH 3 st 59.95 och 69.95 kr, strumpor och trosor

Emils klädhög
Kalsonger 5/6 par
Strumpor 59.95 kr
Deo 23.95 kr
Plånbok 39.95 kr

Oj oj... allt blandat på bordet.
Presentpapper + snöre
Godis
Penslar och roller
Ljuslykta svarta hus 2 st 29.95 kr /st
Deo
Säng påslakan 2 st 99 kr/st
Hushållsassistent 799 kr

Regnoverall 229 kr

Jeans leggins 129kr
Scarf 69.95kr
Guld tröja 149 kr

Parkasjacka till mig på rea 50% så jag gav 199.35 kr för denna. SÅ LYCKLIG!

Nya  målaböckerna var uppskattade av båda barnen

MIN FINA ASSISTENT!! NU JÄVLAR SKA DE BAKAS!!!

De har såklart åkt med en massa mer än vad som är på bilderna, men ja orkade inte ta kort på allt!
Och ja kommer inte skriva vad jag köpt för. Det blev ett par tusen men ingen jätte summa. Jag slog inte rekordet om man säger så !
De ligger på 7.400 kr

Men både ja och Tina sa det att man LÄTT kunde köpt hur mycket kläder som helst idag. Det fanns MASSOR!
Och jag kan säga att tiden försvann fort, vi har haft en super trevlig dag. Tror både ja och Tina kommer sova gott ikväll.
Längtar redan till nästa resa <3

2 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer, som jag önskar att jag åkt med... E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det fanns massor. Kunde shoppat hur mycket som helst! Men vi får ta en tripp i sommar .. Kram

      Radera