lördag 31 mars 2012

Tjejkväll och utgång

Igår var jag och min faster Majvor på A6 och shoppade. Zeb han fick nya skor och Måns. Sen köpte ja en keps, t-shirt och ett par byxor till Zeb. Kepsen har han valt själv. Jag försökte få han att köpa en grön eller grå, men ICKE han ville ha den rosa och inget annat dög. Så rosa blev det!


Fick blommor av Benny som ett tack att han fått bo hemma hos oss i 1 månad.

Pusskalas med mamma <3

Idag ska jag träffa mina tjejkompisar. Först ska vi träffas hos Michaela och sen går vi vidare. Jag tror det blir Karlssons. Men eftersom ja inte varit ute på ca 3 år så är jag inte så kunnig i var man ska gå, så jag bara följer med :)
Idag blev det samma kläder som jag hade på Enyas dop. Trivdes bra i kläderna :)


Ha en trevlig kväll !!! För det ska jag ha !! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar