fredag 2 mars 2012

FEL färg!!!!!!!!!!!!

Idag var en dag som inget fick gå fel. Igår så färgade jag håret. Tyckte att det blev lite för mörkt och sen så var jag slarvig när ja färgade det, så de såg inte bra ut. Så ja tänkte att ja slingar till de och sätter i lite ljusa slingor så brukar de bli jätte snyggt! Skulle åka iväg kl 12.30 idag så ja började slinga kl 10. Så skulle jag ha gott med tid att göra mig i ordning.
Gjorde som ja alltid gjort!! Och då menar ja som jag ALLTID gjort innan inget annat.
Men resultatet blev PIPPIGUL/MOROTSFÄRG !!! PANIK PANIK!!!

Slänger båda ungarna i bilen och hunden för att panik köpa färg till håret!!
Köpte nog den mörkaste bruna färgen ja kunde hitta för att dölja denna OTÄCKA FÄRG! Och ja kan säga att på bilden så ser det ändå bra ut än vad det gjorde i verkligheten!!!
De nya resultatet blev
....

En aningen bättre tyckte jag :)


De tre fina som fick så ut med min lilla panik situation!



En barnbok som Zeb har här hemma. Är denna lämplig att sälja egentligen?

Det handlar om en krokodil som tröttnar på att äta bananer. Han vill äta ett barn.


Men han stöter på ett barn och han är så liten så ungen leker och kastar med honom. Men de slutar med att han springer hem och börjar äta sina bananer... Han äter dom för att bli stor så han kan äta ett barn!


Är detta en bra barnbok?????

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det blev fint med mörkt. Hoppas vi ses imorgon, kram! E

    SvaraRadera
  2. Tack Erika. Vi ses i morgon :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad bra du passar i mörkt hår! Skitsnyggt ju :-)

    SvaraRadera
  4. Tack Sabina va glad ja blir :)

    SvaraRadera