torsdag 8 mars 2012

torsdag 8 Mars

Idag så lämnade jag Zeb hos dagmamman sen så åkte ja och Måns till Öppna Förskolan. Det var lugnt och skönt där. Det vara bara ja och en till mamma som var där och lekte med våra ungar. Men Måns han höll inte ut hela tiden utan vi var där ca 1 h sen så åkte vi hem och vilade middag båda två :) Åh va skönt det var att somna på soffan med Måns sovandes på bröstet <3

Jag har förut skrivit om att ja skulle köpa någon större tavla på Ikea men ja fick sen en annan ideé. Jag har framkallat 8 st Canvas tavlor på familjen som nu ska upp på väggarna. Så igår kom två av tavlorna upp på väggen. Jag är så mega nöjd!


två stycken stora tavlor

sex stycken lite mindre

fint fint fint.... mer bilder kommer när de kommit upp på väggen

Jag började få lite vårkänslor och njuta av att det börjar bli ljusare. Men den förstördes idag när man såg att det låg snö på backen igen! Och det har snöat HELA dagen verkligen eller i alla fall hittills.

Mina tomatplantor de växer oxh växer. Ska bli spännande att smaka de sen i sommar. Har två nya sorter och en från förra året.
Snart så måste jag planera dem i större krukor och jag hade tänkt sätta ut dem i uterummet. Men nu blev det kallt igen så det går inte så de får stanna inne ett par veckor till. Benny får dela rum med mina tomatplantor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar