söndag 4 mars 2012

Vasaloppet...

Idag så har vi haft på Vasaloppet. Zeb kommentar "åh va många skidor" :) Jag tycker de är mysigt att bara SLÖA hela dagen och bara slappa i soffan framför tvn. Fast ja ska jobba extra ikväll 16-22. Lite nytta ska man ändå göra.
Emil är i garaget igen och målar, spacklar och sen skulle han nog sätta upp gipsskivor. Han är duktig min make :)

Jag har börjat tänkta lite på vad man ska ha på listan till Ullared
  • Strumpor till barnen + mig + Emil
  • kalsonger till Zeb och Emil
  • Underkläder till mig
  • hushållsassistent
  • målarpenslar
  • Några små paket till Zeb som fyller 4 år i April - pennor, papper, klistermärken, målarböcker ....
  • Regnkläder till barnen
  • jacka + överdragsbyxor till Måns
  • Överdragsbyxor till Zeb
Ja de är en liten del av vad som kommer komma hem... Det kommer ju bli mycket mer som hamnar i vagnen. Finns det någon snyggare vinterjacka lite billigare till mig så kommer den också följa med till Tenhult !

Trevlig SÖNDAG  !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar