måndag 26 mars 2012

ENYAS DOP 25 MARS

I Söndags så var vi på Dop när min kusin Therese och hennes kille Fredrik skulle döpa sin lilla prinsessa Enya. Enya hon skötte sin exemplariskt!

Det var en barnkör som sjöng på dopet.

Ja satt längst bak med mina barn. Och ett stort tack till Elin, Love, Elin och Daniel som hjälpte mig med barnen! Vad hade ja gjort utan er <3
Ja fick muta Måns med godis och Iphone för att ungen skulle vara hyffsat glad


Sanna min kusin, Therese syster läste upp en jätte fin dikt



Stolta föräldrar

Enda gången Enya grät var när hon fick vatten på huvudet. Och det kan man väl förstå att det inte är så skoj

Therese och Fredrik får ta emot dopljuset

Enya vinkar som en drottning när prästen visar upp henne :)


Finaste Therese


Sanna och Enya

Enya <3



Elin, Zeb och Therese - du får skylla dig själv att du gjorde den minen :)

Elin, Daniel och Ja + våra respektive köpte den docka till Enya och en rosa mössa !

Och detta var vad jag hade på mig under dopet.!!

Tusen tack Therese, Fredrik och Enya för att vi fick komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar