tisdag 27 mars 2012


Idag så sov ja till kl 12 sen var det dax att gå upp. För er som inte vet så jobbar ja natt ibland! Så jag sover inte så länge annars. Jag har ju barn :)
Kl 13.30 var det besök på smittsskyddsmottagningen på Ryhov för att få min sista spruta med vaccination mot vattenkoppor. Jag tog en spruta för 6 veckor sedan. Så nu är jag färdig. Om 2 veckor så har ja fullt skydd. Och det är värt alla pengarna! 610 kr kostade sprutan idag.

Vi gjorde ett besök på blomsterlandet och sen kyrkogården för att tända ett litet ljus <3

Har känt mig tung i kroppen och huvudet idag så jag tänkte att det kanske passar med en springtur idag!?!? Jag trodde att det skulle gå åt pipsvängen och förväntade mig en fruktansvärd runda. Men när jag väl började springa så kände jag att energin kom !! Det gick SUPER bra och ja är mer än nöjd att jag faktiskt tog mig ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar