söndag 27 mars 2011

Saknar....

Det finns så mycket man kan sakna. Men va jag verkligen saknar så mitt hjärta blöder de är min farmor och farfar. Det finns inte ord va dom betydde för mig och betyder fortfarande. Jag önskar man kunde få en dag med dom men det finns ingen chans att få säga en sista gång hur mycket ja älskar dom och hur mycket de betydde för mig. Sen är det min lilla vovve Lady henne saknar ja också massor. Hon dog hösten 2002. Farfar dog våren 2003 Farmor dog våren 2005, det va många tuffa år med mycket saknad. Ja kan sakna extra mycket att de inte finns här nu när jag fått barn. De har aldrig fått träffa Zeb eller Måns.
Åh min hobby hästar är också en stor saknad hos mig. Jocke min gamla sköthäst som ja skötte i över 8 år saknar ja massor. Många härliga minnen och frihetskänslan av att fara fram i skogen med honom. Åh när man bara släppte honom i full galopp åh man bara kände blodet pumpa i kroppen eller en lugn ridtur barbacka. Nångång ska jag ta och börja rida igen, de är en sak som är säker!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar