fredag 11 mars 2011

Mycket besök idag :)


Idag har vi haft en mormor dag. Mamma kom reda 07.05, ja jag låg i sängen när hon kom. Men vem bryr sig?!? De är ju min mamma :) Men den som var gladast är Zeb. Mormor och Zeb är verkligen bästa vänner
Underbara mamma hjälpte mig eller oss att baka till dopet. Vet inte hur vi skulle göra annars. Jag hade inte fått ihop det. De enda ja ska göra nästa vecka är chokladbollar.

Zeb va jätte nöjd över att få vara med och baka. Det va gott att äta degen också. Han plockade även fram pepparkaks formarna. Så det gick sådär att lägga degen i formarna eftersom de var hål av hjärtan och gubbar :) Massariner var det vi gjorde
Vid kl 10.00 kom min faster Majvor på besök. Så vi tog oss en promenad allihoppa. Så det blev ett besök på Butiken här i Tenhult. Lite lek med mormor i lekparken sen en liten promenad hem...
Vid lunchtid kom moster Sirpa och morfar. Så det blev lite mys och jätte god lunch som mormor fick laga. Kyckling på spenatbädd med soltorkadetomater och ris .....

Moster Sirpa fick även bli lektant och mystant :) Zeb vill leka och Måns ville mysa med den fina blommiga skarfen ....
Ikväll blir det lite fredagsmys och kolla på Sveriges värsta bilförare på tv4 play. Jag missade idioterna igår på tvn....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar