torsdag 10 mars 2011

Zumba och hårklippning


Idag så var det ett litet besök på Apoteket eftersom båda barnen blivit hesa och lite förkylda över natten. 400 kr fattigare :/ alvedon, nässpray + droppar, lite fetare salva .....
Vid lunch så fick Zeb klippa av sig håret. Hade väl tänkt att de skulle blivit lite kortare på huvudet men ja tror vi missuppfattade varandra. Men fin blev han. Och håret blev betydligt mycket kortare i nacken och vid öronen! Hon är suveränt duktig FinaFrisör
Mycket billigare än dom i stan vid barnklippning.





Före





Efter.. ja man fick ju muta med godis....
Ikväll var det att testa Zumba på BergaTräningsstudio. Jag var som en bortkommen ailien på passet. Viftade med armarna lite när ja tyckte de passade och svängde och sparkade lite med fötterna.. Försökte skaka rumpan men de kändes mer som ett helt HAV av fläsk svepte över mig.... De måste bli hårdare tag och enklare träning för mig :)


4 kommentarer:

  1. Hihi det lät som om man skulle varit där och sett dig ;)
    Fin Zeb blev i håret! /Jenny

    SvaraRadera
  2. nej nej fy fy fy.. Jag måste sett hemsk ut. Ska testa ett step up pass tänkte jag. Då kanske du ska me?

    SvaraRadera
  3. De tror jag inte! Du var säkert som en graciös balettdansare ;)
    Absolut de vore trevligt, säg bara till!

    SvaraRadera
  4. öhhh en flodhäst kan ja nog säga att ja såg ut som.
    Ja vi får hitta en dag snart!

    SvaraRadera