tisdag 8 mars 2011

Magsjuka

Helgen var toppen. Fredagen var ja hos Åsa och barnen fick leka av sig. Isa var där med Melvin och Viggo också. Sedan var det lunch med mamma och pappa på stan. Sen hjälpte dom mig att handla på City Gross, mycket tacksamt!!! Pappa gick runt med Måns i barnvagnen och mamma och Zeb shoppade loss. Zeb va jätte nöjd. Ny bil och godis :)

Lördagen åkte Emil ut och anglade på Tenhultssjön så jag och barnen drog ut till Sjöhult till mamma och pappa för att få lite avlastning. Zeb han va såå nöjd. Mamma byggde snöhus, spelade fotboll och åkte snowracer. Ja pappa fick köra bilar med Zeb sen också :) Efter lunchen så bastade mamma, pappa och Zeb. Gissa om man hade en trött pojke ...










Natten mellan lördagen och söndagen så började den underbara magsjukan. kräk/bajs sjukan. BLÄ!!!!!!!!!!!!!! Ont i kroppen, feber, ingen ork... Så jag har nog sovit bort 2 dygn hela söndagen och måndagen. Först idag så har ja känt krafter igen.





Fick min nya iphone idag... Oj oj oj säger ja bara. Hur jag ska reda ut alla finesser ?? Kanske om 1 år att ja kan den lite bättre ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar