torsdag 24 mars 2011

våren...

Hur underbart är det inte då nu när våren börjat komma. Man får mer energi och man blir mycket gladare och piggare. Familjen gick en lång promenad runt Målen igår. Och idag tog ja och Måns en sväng med vagnen. Zeb han är hos Cathrine idag och busar :) Han har verkligen börjat bli den STORA pojken nu. Igår va glädjen stor. Första kisset i toan :) och när han går med sin ryggsäck till Cathrine så ser han så stolt ut. Hjärtat mitt smälter verkligen. Det finns verkligen inget bättre än mina pojkar. Min egna familj betyder ALLT för mig. Vet inte va ja skulle ta mig till utan mina 3 hjärtan

Igår va mamma och pappa här på kvällsmat också. Zeb han passade på att busa loss ordenligt. De va lek med bilar, måla och såklart leka i lekrummet.

Hepp nu måste ja laga mat för att sen åka och hämta Zeb. Jenny och Ebba ska komma på besök i em. Det var verkligen super länge sedan men så blir det dessa tider när alla sjukdommar går *usch*... Men skoj ska de bli att träffa dom äntligen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar