måndag 8 augusti 2011

5KILOKÄRLEK




Idag så åkte ja och moster Sirpa till Anna som har 5KiloKärlek



Jag hade beställt en smyckeshängare som mer är som prydnad nu :) mycket nöjd!! Jag hittade som vanligt massa roliga saker på Annas skrivbord. De blev 3 nya berlocker som ja kan ha i mitt halsband. Och ja såklart så köpte ja ett nytt rosa kulhalsband. Jag ÄLSKAR mitt så ja måste ha ett till ifall de händer nått med mitt andra :) Sirpa hon köpte ett par änglar som hon plockade ihop. Jätte fina blev dom... Vi passade även på att kolla på Tilda änglar och Nallar som Anna sytt... SÅ UNDERBARA!!!

















Den nya smyckeshängaren






Tog även kort på min egna Tilda Ängel som jag köpt av Anna men henne har ja haft ett tag nu :)






Måns passade på att busa med pappa innan han somnade. Många goa skratt och många försök att bita i pappas öra :)



Zeb och ja har hoppat studsmatta idag och åkt buss. Ja och Zeb lämnade bilen hos Johan på BVS kl 09.00 för att tona rutorna på bilen. Man måste göra nått roligt med den. Såg ut som en gubb-bil!!!! Men ja vet att den kommer bli toppen nu!! Från Johan så gick vi in till stan och sen tog vi bussen hem. Zeb har tjatat om buss och tåg. och tåg har vi alla redan åkt. Men ja tror inte han tyckte det va så spännande att åka. Ibörjan var det väl skoj men när vi kom till Rogberga så villa han hoppa av bussen :)



Hepp nu blir det sängen med en film :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar