tisdag 9 augusti 2011

Min hobby FOTO !!!!!!!!!!!!!!!


Min hobby är verkligen fotografering. Skoj att få personlogheter på kort. Jag har som sagt ingen studio eller så utan gillar att ta bilder när det finns möjlighet och i alla miljöer.
Jag har hjälpt kompisar att ta kort på deras barn. Har fått jätte fin berömm de senaste för mina foton som ja självklart tycker är super skoj!!! Jag försöker ta åt mig alla komplimanger (något som man kanske inte är så bra på).
Intresse finns från min sida att fota mer för en billig peng om det är så att någon vill ha hjälp!!
Maila mig isåfall på madelen_madelen@yahoo.se






































5 kommentarer:

  1. Bild nummer nio (DSC_0361) på Måns är super Madelen! Den tajta kompositionen med örat uppe till höger är perfekt. Blicken som får mig att fundera över vad han ser är också mycket bra. Gråskalan tillsammans med en ren bakgrund gör bilden lätt att tycka om. Snyggt!
    /Viktor

    SvaraRadera
  2. Gud va snäll och söt du är Viktor!! Du har varit en stor inspirationskälla med dina otroligt fina bilder!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Snäll och söt förvisso men i min kommentar här var jag framförallt ärlig och uppriktig, det är en härlig bild!
    Kul att mina bilder inspirerar! Du får komplettera min lilla utställning på jobbet när du är tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt!! Jag ska absolut ha dig i åtanken när det är dags för något projekt :-)

    SvaraRadera
  5. ha ha ja det får ja kanske göra Viktor.. kram

    ABSOLUT Sabina det är bara att hojta till :) kram

    SvaraRadera