onsdag 31 augusti 2011

STOLT


Det har skruvats och plockats här hemma. Och nu så är skrivbordet uppe i Zebs rum. ÅH VA STOLT HAN ÄR!!! De första han gjorde var att springa och hämta sina pennor och ritblock. Sen har han suttit och pysslat själv. Han ÄLSKAR verkligen sitt skrivbord.


Hjälper pappa att skruva..




Skrivbordet är på plats



Vad har hänt idag? Jag och Måns har hälsat på jobbet efter ja lämnat Zeb hos Cathrine. Sen så gick vi och hämtade Zeb. På vägen hem så började de regna så vi stannade till hos faster Fia och kusinerna.

Ikväll så har ja tränat StepStyrka på Berga. Det kändes som ja hade cement i skorna. Men ja klarade mig igenom passet :) Svettig var ja kan ja lova.

I natt fick ja sms av den där mystiska mannen. Nu blev ja lite irriterad istället. Vem skickar sms MITT I NATTEN???? 1a "så lite så :) hoppas du blev glad" 2a " Är allt väl med dig? :)" Jag vill faktiskt inte ha massa sms från folk ja inte vet vilka dom är ifrån, tycker det är obehagligt..


Nu ska vi kolla på film. Sista natten för Benny Hansson i Tenhult, och den sover han här hos oss :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, jag tycker allt det är lite skoj. Antar att du redan har kollat upp nr så fråga rakt ut vem det är ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja du ja har försökt få fram vem de är men misslyckats... Så de är en mystisk man. Men i natt kom de inga mer sms efter mitt fina svar. Ja är gift och har barn :)

    SvaraRadera