söndag 19 februari 2012

BigBrother

(lånad bild från bigbrother)

Igår satte BigBrother fart igen. Förra året kollade jag, och kommer kolla detta året också. Men jag HATAR verkligen att de satt in denna idioten Hannah Widerstedt. Jag tror många reagerade så. Har tittat på något av hennes videoblogginlägg på YouTube för jag vill inte unna hennes blogg.




Jag har länkat från YouTube !!

Sen hur fan kan bigbrother ta med en gravid kvinna i huset? Det är ju helt otroligt, de måste verkligen vara desperata att få pengar! Ingen bra miljö för den lilla bebisen sen när den kommit ut bland allt festade som kommer vara i huset..

Sen den tjejen som har sin 1 åringa lilla dotter hemma. Hur FAN kan hon lämna henne? Hon missar ju SÅ MYCKET under 3 månader. Hon kanske börjar gå? Prata? Minns hon sin mamma när hon kommer ut? Är kändisskap så viktigt???

Nu är jag väldigt negativ men de är bara dessa 3 människorna jag reagerade på. Annars tyckte ja att det verkar vara en härlig hög med människor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar