måndag 13 februari 2012

Klant Madelen

Ja om någon av er varit inne på bloggen under dagen idag så har ni sett svarta trianglar där bilderna ska vara. Igår när ja skulle byta en bild på bloggen så stod det förkortat att ja hade använt min kvot med nedladdning av bilder.
Min reaktion ???? fattar ingenting. Trodde man kunde ladda ner hur mycket som helst. Det slutar med i alla fall att jag hittar flera album med bilder ja lagt ut under hela tiden i bloggen och de sparas även på googel lärde ja mig. Så jag trodde jag raderade bilderna från google så ja skulle få mer plats men de slutade med att ja raderade nästan ALLA mina bilder i bloggen.. Mindre roligt, men så är det!
Väldigt KLANTIGT! Men men så är det. Fixade till några blogg inlägg men de andra skiter ja faktiskt i!

Hittade lite bilder från min gamla mobil

Jag innan Zeb kom till världen

Zeb 1-2 veckor gammal. Han lärde sig peka finger tidigt :)

Emil och Zeb

Zeb 1,5 år gammal, hösten 2009

Tokiga lilla Zeb

Finaste fläskläppen

Måns ca 1 vecka gammal



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar