tisdag 28 februari 2012

SOOOOOLEN

Syskonkärlek på hög nivå!!! Brottas och tjivas hela dagarna! Måns han flög ner från soffan igår när dom brottades. Han skrattade till och upp i soffan igen för att fortsätta leken.



Mina 3 fina prinsar, snart har ja 5 stycken här hemma :) Benny och Charlie ska bo här i 1 månad innan Benny får sin nya lägenhet.

I morse när jag kom hem från jobbet så hade jag en trött make i soffan och 2 pigga barn. Eller pigga kanske var att ta i men vakna var dom. Båda två var helt inne i att kolla på barnprogram


När Emil väckte mig vid 12.30 så SKEN SOLEN igen ... LYCKA!! Vi tog en promenad och hämtade Zeb på BergaTrollet. Sen så har vi njutit av att vara i trädgården. Jag har fixat till växter som ja vintrat över i garaget och i uterummet.

mys med pappa

Zeb han behövde ingen jacka :)





Idag har vi knappt sett Zeb. Efter att han kom hem gick han ner till grannarna ett pensionerat par som bor jämte oss. Sen när han kom hem därifrån så åkte han hem till familjen Svensson och lekte med Edvin och Max. kl 19.45 var han hemma igen. Det tog ca 20 min sen så sov han gott. Men stackarn har vaknat och gråtit och har haft ont någonstans men han säger inte riktigt var. Fick inga riktiga svar, men de är inte lätt att ge när man är trött. Men troligtvis är det magen som spökar igen... Hoppas bara att han sover gott i natt och slipper ha ont.
Emil är och river i garaget. En halv vägg har åkt ner idag. Låter inte som vi gör annat än att river väggar här hemma :)
Nu ska ja avnjuta en kopp tee och kolla på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar