fredag 17 februari 2012

ULLARED

Förra veckan så bestämde jag och min underbara vän Tina oss för att ta en tripp till Ullared 16 Mars. Lika shopping sugna båda två. Listan ska inte bli så lång men de blir lite dyrare grejor. Jag vill köpa en hushållsassistent. Jag följer deras blogg och de la nyss ut jätte snygga hushållsassistenter så de ska jag verkligen spana in. Slår vad om att jag kommer få världens beslutångest när jag väl är där vilken jag ska ta...

Chef 3799 kr

Major 4499 kr


Kläder måste man alltid kolla efter. Ibland finns det massor ibland inget alls. Det är verkligen en chansning när man åker.



Vill köpa 2 nya lampor till köket



Lite krukor att ha utomhus. Men frågan är hur billiga dom är?! För de tar ju en MASSA plats i vagnen och bilen hem.
Men tur är så är vi bara 2 som åker :)

(alla bilderna är lånade från gekås bloggen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar