söndag 19 februari 2012

Födelsedag 29 år

Hipp Hipp Hurra för mig :) Idag så är det min dag. Det kunde lika väl kunnat vara någon annans tycker jag. Det är inte lika spännande som förut och inte lika roligt. Nu är jag verkligen nära 30 :)
Men ja har ett helt år kvar !!
En rosa tårta bakade jag idag. Den smakade likadant som de andra som ja bakat men den va rosa.

Zeb han har blivit datanörd och lillebror är gärna med och pillar

Emil har varit super duktig och städat huset. Ja och ungarna höll oss undan ett tag så han fick vara ifred. Fint blev det. Och långbord fick vi också göra eftersom vi var ett par stycken idag.

Måns han spottade pennor ner i plastbunken. Love kollade lika konstigt på han...


De som varit här  är
mamma, pappa, kusin Elin och Love, kusin Daniel och Elin, bror Janne och Monica, Faster Majvor och Kenneth, Benny och Charlie


Vi var 3 stycken som firades idag. Jag fyller idag och Elin och Monica fyller år i morgon. Zeb han fick hjälpa mig och blåsa ur ljusen på tårtan.

Benny och Måns mys

Zeb hjälper mig att öppna paket. En stekpanna fick jag av bror. De behövdes kan ja tala om!!!
TUSEN TACK!!!

Måns han TRYCKTE in en MASSA tårta i munnen.

Charlie och Benny

Monica och Elin fick också öppna paket


Alla satte sig LÅNGT från Måns.Stackarn fick sitta själv på ena sidan av bordet



Daniel och Måns hade lite skoj/mys

Mina FINA presenter!! JÄTTE TACK TILL ER ALLA SOM HAR FIRAT MIG IDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar