torsdag 23 februari 2012

igår onsdag och idag torsdag

Igår så hälsade jag på min kusin Johanna och hennes son Nils. Nils och Zeb är lika gamla och leker jätte bra. Det är rätt skönt som mammor att kunna fika och prata ifred... Eller ja inte hela tiden men en liten stund :)

Måns han var med och förstörde för de stora..

Nils ska få en litet syskon i april. Väldigt spännande . Du är super fin Johanna !

Vi har kollat på ny matta till att göra om trappan i huset. Just nu är det en brun/orange matta och den vill vi gärna ha bort. Men vi vill fortfarande ha matta på trappstegen. Är rädd att barnen ska halka och slå sig. Men vilken grå vill man ha???

Badrum ja vi är väldigt sugna på att göra om det stora på övervåningen. Men allt är så äckligt dyrt! I alla fall det jag vill ha ;)
Man kan kolla och drömma. Eller så går man till banken !?!?


Denna skulle jag köpa om vi gjorde om. SKIT snygg!

Badrumsskåp de är en djungel. Jag vill inte köpa ett skåp för 21 000kr som jag hittade först. Det måste sluta inom rimliga gränser. Skånska byggvaror har ju faktiskt ganska fina möbler också till MYCKET bättre priser...

2 kommentarer:

  1. Ja badrumsinredning e ju inte för billigt. Gå till banken bara ;)
    Hoppas ni haft en fin dag:)!
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha om de blir att göra om badrummet så måste vi verkligen sätta oss och räkna på det. varför växer inte pengar på träd ibland?
    tack vi har haft en fin dag. Hoppas ni haft de me. Kram

    SvaraRadera