måndag 27 februari 2012

välkommen underbara sol

Igår så var solen framme och gjorde så man fick vårkänslor. Det blåste kallt men man njöt av solen. Ja och barnen gick en sväng. Zeb han cyklade glatt på sin 3hjuling

Skönt att få ut och rasta benen



Baksidan på huset är bäst. Oftast så blåser de mindre och de blir varmare. Stoltare pappa får man väl leta efter 2 små pojkar som står och viftar med sina fiskespön. "oj de blir nog fisketokiga som ja! sa Emil. Ops då undra varför de blir så :) Ja får väl offra mig och sitta i båten och sola sen i sommar :)



Gungan kan äntligen börjas användas igen och kanske att studsmattan snart gör entre!!!



Jag jobbade kvällen igår så jag var inte hemma med familjen. Men de hade hälsat på familjen Svenssons så barnen sov gott i natt. Det njuter man av när de händer....

Emil och Petter rev loss i garaget.. De är en bit kvar innan de är klart! Nu ser det ut som ett BOMBnedslag... Men de blir bättre...!! HOPPAS JAG!!! :)


Idag så har ja och barnen storhandlat på Willys. Apoteket, Clas Olsson och Body Shop fick också påhälsning av oss. Om Måns hade fått bestämma så hade vi väl fortfarande sprungit omkring på A6. Han älskade de långa korridorerna/gångarna.
Stannade på Max på vägen hem. SMIDIGT!
Nu är Zeb hos grannflickan Lina och leker och Måns somnade till en sväng. Så jag passade på att olja in köksbänken och nu sitter jag här... SKÖNT!

I eftermiddag/kväll så ska en snickare komma hit och ge oss en offert på badrummet. Hmm.... de låter billigt, eller?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar