söndag 19 februari 2012

jag glömde ju!!!

Jag glömde ju skriva vad jag fick av Emil och barnen. Fick denna fotoställning av Emil och hans pappa och fru. Emil är trött på att jag gör hål i väggarna :)
Sen fick jag ett par pärlöronhängen. Sen ska jag köpa mig en köksassistent i Ullared som jag fått bidrag till av mamma, pappa och Majvor


Fick blommor och choklad av Benny. TACK BENNY!



Hela familjen fick testa den nya lilla studion i källaren. Nu är det lite annat fix som måste till där nere innan de blir bra!


mina hjärtan


Måns hittade mitt diadem som han ville ha och han har haft det HELA kvällen


 Måns han gör ALLT för att förstöra och vara där storebror är. Jag förstår att Zeb ibland får utbrott. Men han har väldigt mycket tålamod med sin lillebror ändå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar