fredag 10 februari 2012

Ja sa det till Emil idag "åh va jag längtar till sommaren" då sa Emil " jag med fast inte till alla maskrosor"
Emil hade ett litet beroende i att plocka maskrosor förra året. Tror det var ca 20 svarta soppsäckar :)




1 av de 20 säckarna :) Och en jävla massa hål fick vi i gräsmattan


När jag letade bilder på Emil med sitt maskros plockande så hittade ja en bild på vårat vardagsrum . Lite skoj att de skillnaden som blir. De enda bilden som ja inte visar är när det stod en vägg där golvet har olika mattor.


Emil och Benny sätter upp fototapeten


En bild från idag :)

I helgen så är det min jobb helg igen och mina nätter. Så vi får se om det blir något blogginlägg eller inte. Ha en trevlig helg alla och ta hand om er <3

1 kommentar:

  1. Ja jag längtar snart ihjäl mig efter sommarn!! - med eller utan maskrosor hihi;) hoppas du får en fin helg!!
    Keam

    SvaraRadera